PDA

View Full Version : Hi there!

Norwegian
09-02-2002, 03:08 PM
Would anyone please be so kind to explain how "jelquing" works, in simple words?

And is it really necessary to pay lots of money to join "enlargement-programs" on different websites to get a larger penis, or is it possible to do this all by my self (and for free) ?

I will be very greatful for answers!

6wants7
09-04-2002, 01:11 AM
Hei og velkommen!

Ser ut som jeg ikke er den eneste norske p* dette forumet lenger :-) (navnet mitt sikter til tommer ikke centimeter:-)

Hvis jeg var deg hadde jeg ikke giddet * bruke penger p* de kommersielle stedene, for all infoen du trenger finnes her. Hvis disse greiene er helt nye for deg, kan du begynne med * lese faq'en:

http://www.peforum.net/forum/showthread.php?threadid=835

det er en liten intro med litt om de forskjellige "øvelsene". Kort sagt vil jeg anbefale deg * lese masse før du begynner, b*de p* newbie-forumet og hoved-forumet. Det meste av det du lurer p* i starten kan du finne ved * lese andre poster.

N* skjønte jeg ikke helt om du lurte p* hvordan man faktisk "jelqer" eller om du lurte hvordan/hvorfor det funker.. Det siste er jeg ikke noen ekspert p*, men det har * gjøre med at du venner penis til * ta i mot mer blod.. funker litt som om * trene muskler, man bryter dem ned ogs* bygger de seg opp igjen sterkere og større.. N*r det gjelder teknikken er den vanlige øvelsen * skaffe seg en halv-ereksjon, ta en h*nd og lag en "ring" av f.eks. pekefinger og tommel s* langt inne p* skaftet du kommer. Med et visst press (ikke for hardt i starten) fører du denne ringen ned til omtrent der hodet begynner (bruk en eller annen form for krem eller babyolje ellers kan huden fort bli s*r :-) S* med en gang gjør du akkurat det samme med den andre h*nda (høyre-venstre-høyre-venstre). Du burde se at hodet svulmer litt ekstra opp for hvert "stroke" pga alt blodet du presser ned. Tenk "melking". Dette er s*pass basic at du ikke vil ha noe problem med * finne masse info om det. Hvis du skal begynne med jelqing burde du ikke gjøre det s* lenge (13 minutter eller no s*nt) og ikke for hardt i starten. Det er fullt mulig * skade seg med disse greiene. ØK etterhvert.

Lykke til!

Johan2
09-04-2002, 01:22 AM
Originally posted by Norwegian
Would anyone please be so kind to explain how "jelquing" works, in simple words?

And is it really necessary to pay lots of money to join "enlargement-programs" on different websites to get a larger penis, or is it possible to do this all by my self (and for free) ?

I will be very greatful for answers!

Hey, norwegian

Welcome to the forum! You'll do just fine if you just look for answers here.. ie. you just have to pay to get same information in a package from $$-PE-sites. That I don't recommend... Try search button in the upper-right-corner..

6wants7, please type english, even if I understood something as I speak some swedish, most of peeps don't.

6wants7
09-04-2002, 11:42 AM
Hehe.. Info in english about how to jelq isn't exactly hard to find on this board, so I took the chance of writing in my native language just for fun. Basically I just told him that all the information he needed was available at this forum for free, that he should read a lot and briefly instructed him on the basic jelqing technique.. you guys didn't miss any big secrets :-)

4_8x6
09-04-2002, 03:59 PM
no, you don't have to join any websites... as 6 told you, if you do a little footwork, you can get everything you need here. all you have to do is spend the time.

i read this forum for a good 2-3 months before i even registered. it just takes some time. good luck.

cheers.

Ant
10-02-2002, 04:18 PM
Hi Norwegian ....

I have sent you two e-mails but not sure if they will work from this site. I simply directed you to this:

http://www.thundersplace.com/TomHubbard/

excellent info on all the workouts.

Ant

merlin101
10-02-2002, 04:53 PM
Norwegians! Arggg! Joking! :-)

mayhem
12-28-2002, 02:35 PM
Hey i'm norwegian.